Детальная информация

Название Handbook of research on emerging business models and the new world economic order
Другие авторы Álvarez José Manuel Sáiz
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Business enterprises — Computer networks — Management. ; Business networks. ; Nonprofit organizations — Management. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1274043606
Дата создания записи 09.10.2021

Разрешенные действия

pdf/3050878.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3050878.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book encouraged contributor to forecast future business changes and prospective models, structural or not, for guiding SMEs, multinationals, family firms, entrepreneurs, and NGOs in this pandemic time to survive, thus presenting strategies, economic policies, social, economic, and political trends that could affect organizations to increase their efficiency and labor productivity within he world's business and financial structures.".

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Politics and Business
    • Chapter 1: Critical Analysis of the Evolving Process of Neoliberal Global Capitalism
    • Chapter 2: How Have Governments and the Entrepreneurial Sector Reacted to the First COVID-19 Lockdown?
    • Chapter 3: Experiences, Perceptions, and Expectations of the Business Community in Mexico Amidst the COVID-19 Crisis
    • Chapter 4: Impact of COVID-19 on Food Consumption and Marketing
    • Chapter 5: Organizational Components That Explain the Strategic Direction of SMEs for a New World Economic Order
    • Chapter 6: The New Concept of Disruptive Logistics
    • Chapter 7: A Treatise on Isoattribute Curve Analysis, Consumer Induction Factor, and Country Brand Value
    • Chapter 8: Chinese OEM Manufacturing Roadmap
    • Chapter 9: Omnichannel and Experience Approach as a Post-COVID-19 Economic Reactivation Mechanism
    • Chapter 10: Determinants of RFID Adoption Intention in the Healthcare Industry for Patient Monitoring
    • Chapter 11: Social Enterprise Awareness, Perception, and Purchase Influence in South East China
    • Chapter 12: The Social and Solidarity Economics, Public Policies, and Non-Monetary Economic Practices
    • Chapter 13: Business Model Creation for Cost Saving in the New World Economic Order
  • Section 2: Education
    • Chapter 14: Trends for Business Education Post COVID-19
    • Chapter 15: Developments and Global Trends in the Education and Business Sectors in the Post-COVID-19 Period
    • Chapter 16: Initial Exploration of Cross-Generational Attitudes Towards Piracy of Chinese Online Literature
    • Chapter 17: How COVID-19 Has Stimulated Innovation in the Chinese Education Sector
    • Chapter 18: Decision-Making Styles of the Next Generation of Chinese Business Leaders
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3050878.pdf

Количество обращений: 4 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3050878.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика