Детальная информация
Название | Future role of sustainable innovative technologies in crisis management |
---|---|
Другие авторы | Ali Mohammed Banu |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Crisis management — Technological innovations. ; Sustainable development — Technological innovations. ; Gestion de crise — Innovations. ; Développement durable — Innovations. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1294399299 |
Дата создания записи | 29.01.2022 |
Разрешенные действия
pdf/3186310.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3186310.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book will discuss new technology and crisis management in a global business context, contributing to information systems and innovation literature by giving insight into how new technology has become the norm for intra-company communication practice and can adapt to various crisis situations"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: A Systematic Review of Information Technologies to Assist Policymaking in Crisis Management
- Chapter 2: Managing Crisis Using Interconnected Devices Powered by the Internet of Things (IoT)
- Chapter 3: An Artificial Intelligence (AI) Approach to Controlling Disaster Scenarios
- Chapter 4: Human Resources as a Stakeholder in Cyber Risk Management
- Chapter 5: Application of Big Data and Machine Learning Approaches to Improve Decision Making During Crises
- Chapter 6: Artificial Intelligence (AI) as a Decision-Making Tool to Control Crisis Situations
- Chapter 7: An Artificial Intelligence (AI)-Based Decision-Making Framework for Crisis Management
- Chapter 8: Implementation of Innovative Accounting Technologies in Crisis Management
- Chapter 9: The Application of Robotic Process Automation (RPA) in Accounting
- Chapter 10: Managing Crisis Situations Through a Visual Language Communication (VLC) Approach
- Chapter 11: A Systematic Literature Review of Contingency Distance Teaching and Learning in the Time of Crisis
- Chapter 12: A Multidimensional Experience Perspective of Remote Online Education During the COVID-19 Pandemic
- Chapter 13: Mobbing and Word-of-Mouth Communication (WOM) in the Digital Age
- Chapter 14: Exploring How Artificial Intelligence (AI) Can Support Start-Ups to Manage Crisis Situations for Future Sustainable Business in the Agri-Food Industry
- Chapter 15: NextGen Smart Healthcare Systems
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index