Детальная информация
Название | Cases on teaching English for academic purposes (EAP) during Covid-19: insights from around the world |
---|---|
Другие авторы | Kohnke Lucas |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | English language — Study and teaching (Higher — Foreign speakers. ; English language — Study and teaching (Higher — Computer-assisted instruction for foreign speakers. ; Web-based instruction. ; COVID-19 Pandemic, 2020- — Social aspects. ; Pandémie de COVID-19, 2020- — Aspect social. ; Social aspects. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1305016976 |
Дата создания записи | 21.03.2022 |
Разрешенные действия
pdf/3358219.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3358219.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book explores the effect of emergency remote teaching in offering quality English for Academic Purposes (EAP) provision to second/foreign-language students and preparing them for their university studies in response to COVID-19 from a variety of contexts around the world"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: An Australian Narrative Coordinating an Economic English Course During COVID-19
- Chapter 2: Teaching Presence During the COVID-19 Pandemic
- Chapter 3: Teaching EAP and ESP to Undergraduates During COVID-19 in Hong Kong
- Chapter 4: Content-Based ESP Instruction at Hong Kong Tertiary Level
- Chapter 5: Lessons Learnt From ERT
- Chapter 6: Responding to COVID-19
- Chapter 7: Responding to the Challenges of Moving an On-Campus Pre-Sessional Course Online During the COVID-19 Pandemic
- Chapter 8: Developing Practice With Breakout Rooms
- Chapter 9: Transitioning to the New Normal
- Chapter 10: Writing Instruction in English for Academic Purposes Classrooms During the COVID-19 Pandemic
- Chapter 11: Why Professional Development Is the Key to High Quality Provision in EMI Higher Education EAP in the Age of COVID-19
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index