Детальная информация
Название | Disruptive innovation and emerging technologies for business excellence in the service sector |
---|---|
Другие авторы | Singh Malini ; Tyagi Pankaj Kumar ; Nadda Vipin ; Tyagi Priyanka |
Организация | IGI Global, |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Service industries. ; Information technology — Management. ; Organizational effectiveness. ; Services (Industrie) ; Technologie de l'information — Gestion. ; Efficacité organisationnelle. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1310045691 |
Дата создания записи | 09.04.2022 |
Разрешенные действия
pdf/3218130.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3218130.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"The book provides an in-depth understanding of various dimensions of scope of disruptive business innovation, to help readers understand the contributions and implications of disruptive technology, and aid in trend forecasting, design thinking and its applications, and the role of data mining & predictive analysis in today's business world.".
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Impact of Mobile Technology to Enhance the Customer Service Experience in SME Hotels
- Chapter 2: Disruptive Innovations
- Chapter 3: Customer Perception and Brand Image Through Sensory Marketing
- Chapter 4: Evaluation of E-Service Satisfaction Among Online Travel Agency (OTA) Users
- Chapter 5: Geospatial Application in Tourism Study on Geoportals as an Expedient Tool for Holiday Trip Planning
- Chapter 6: Role of Technology for Formal Education in Bangladesh
- Chapter 7: The Impact of Business Sophistication on Marketing Knowledge
- Chapter 8: The Relationship Between Organizational Innovation and Mobile Applications in Hotel Businesses
- Chapter 9: Employee Perception of the Effectiveness of Digitalized Performance Management Systems
- Chapter 10: Digital Technologies and the Intangible Cultural Heritage of the Rural Destination
- Chapter 11: Mobile Technology
- Chapter 12: Sustainability in the Gig Economy
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index