Детальная информация

Название: The innovator's hypothesis: how cheap experiments are worth more than good ideas
Авторы: Schrage Michael
Организация: IEEE Xplore (Online Service); MIT Press
Выходные сведения: Cambridge, Massachusetts London, England: MIT Press, 2014
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: технологические инновации; творческие способности; предпринимательство; MIT Press eBooks Library
ББК: 65.291.551-21
Тип документа: Другой
Тип файла: Другой
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать)
Ключ записи: 6940408

Разрешенные действия: Посмотреть

Аннотация

In this book Michael Schrage advocates a cultural and strategic shift: small teams, collaboratively--and competitively--crafting business experiments that make top management sit up and take notice. Creativity within constraints--clear deadlines and clear deliverables--is what serious innovation cultures do. He introduces the 5X5 framework: giving diverse teams of five people up to five days to come up with portfolios of five business experiments costing no more than $5,000 each and taking no longer than five weeks to run. The book describes multiple portfolios of 5X5 experiments drawn from Schrage's advisory work and innovation workshops worldwide.

Статистика использования

stat Количество обращений: 13
За последние 30 дней: 1
Подробная статистика