Consalvo, Mia. Real games: what's legitimate and what's not in contemporary video games / Mia Consalvo, Christopher A. Paul. — Cambridge, Massachusetts; London, England: MIT Press, 2019. — 1 PDF (224 p.). — (Playful Thinking). — Restricted to subscribers or individual electronic text purchasers. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать). — Mode of access: World Wide Web. — <URL:https://ieeexplore.ieee.org/xpl/bkabstractplus.jsp?bkn=8856153>. — Текст: электронный
Период
|
Чтение
|
Печать
|
Копирование
|
Открытие
|
Итого
|
Вчера
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 30 дней
|
0
|
0
|
0
|
3
|
3
|
Последние 365 дней
|
0
|
0
|
0
|
17
|
17
|
За все время
|
0
|
0
|
0
|
21
|
21
|