Детальная информация

Название: Application of gaming in new media marketing
Другие авторы: Mishra Pratika; Dham Swati Oberoi
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Internet marketing.; Internet games.; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1048608928

Разрешенные действия:

pdf/1869080.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1869080.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book captures various aspects of gaming and innovation that is facilitated and can be further improvised by digital innovation. It emphasizes upon areas such as the meaning and relevance of advergaming in marketing, its growth, recent trends, practices, issues and main challenges. It also explores the role of gaming and new media marketing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Reviewers
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgement
  • Chapter 1: Advent of New Media Marketing Techniques
  • Chapter 2: Gamification and Advergaming
  • Chapter 3: Rhetoric of Advergames
  • Chapter 4: Advergames and Children
  • Chapter 5: Persuasive Advergames
  • Chapter 6: Food Advergames and Children
  • Chapter 7: Understanding the Psychology of New Media Audiences From a Marketing Perspective
  • Chapter 8: Gap Between Mobile and Online Advergames
  • Chapter 9: Nuances of Media Planning in New Media Age
  • Chapter 10: Click to Brick
  • Chapter 11: Social Media as a Marketing Tool
  • Chapter 12: Social Media Marketing
  • Chapter 13: Impact of Digital Advertising Post-Demonetization in India
  • Chapter 14: Gamification in Entertainment Industry
  • Chapter 15: Gamification to Promote the Engagement in Healtcare and Wellness of Patients Under Therapeutic Care
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/1869080.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1869080.epub

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика