Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Anthropological approaches to understanding consumption patterns and consumer behavior / Valentina Chkoniya, Ana Oliveira Madsen, Paata Bukhrashvili. — 1 online resource (xxiv, 546 pages) : illustrations (some color). — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — "Premier Reference Source" -- taken from front cover. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/2463707.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/2463707.epub>. — Текст: электронный
Период
|
Чтение
|
Печать
|
Копирование
|
Открытие
|
Итого
|
Вчера
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 30 дней
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 365 дней
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
За все время
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|