Детальная информация

Название: Advances in finance, accounting, and economics (AFAE) book series. Circular economy and re-commerce in the fashion industry
Другие авторы: Shrivastava Archana; Jain Geetika; Paul Justin
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Clothing trade — Economic aspects.; Clothing trade — Environmental aspects.; Sustainable development.; Fashion — Economic aspects.; Fashion — Environmental aspects.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1124773510

Разрешенные действия:

pdf/2479416.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2479416.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines best practices for assessing the technological landscape and for modelling sustainable business practices in the fashion industry"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Sustainable Fashion
  • Chapter 2: Determinants of Purchasing Intention for Re-Commerce in the Fashion Industry
  • Chapter 3: Sustainability in the Fashion Industry
  • Chapter 4: Changing Customer Behavior in Sustainable Fashion Industry
  • Chapter 5: Explaining Purchase Intention Towards Eco-Friendly Apparel
  • Chapter 6: Recycling and Reuse of Fashion
  • Chapter 7: Influence of Micro-Celebrities on Generation Z
  • Chapter 8: Transmogrifying to Sustain Stimulating Potency
  • Chapter 9: Thread of Sustainability
  • Chapter 10: Self-Construals Theory Applications for an Effective Communication of Sustainable Luxury
  • Chapter 11: Recommercing Luxury Goods
  • Chapter 12: The Impact of Circular Economy on the Fashion Industry
  • Chapter 13: Customer Engagement by Fashion Brands
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2479416.pdf

stat Количество обращений: 2
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2479416.epub

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика