Детальная информация

Название: Mapping, Managing, and Crafting Sustainable Business Strategies for the Circular Economy
Выходные сведения: Business Science Reference, 2020
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Sustainability.; Sustainable development.; Small business.; Social responsibility of business.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1191059114

Разрешенные действия:

pdf/2506854.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2506854.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: Conceptual and Theoretical Perspectives
    • Chapter 1: Tourism Circular Economy
    • Chapter 2: Guiding Principles of Design for Circular Tourism
    • Chapter 3: Circular Economy and Sustainability
    • Chapter 4: Financing the Sustainable Development Agenda Goals
    • Chapter 5: Alignment of Organizational Competence for Sustainability With Dimensions of the Triple Bottom Line
    • Chapter 6: Territory Democratization and Institutional Design in Urban Green Innovation
    • Chapter 7: Digitalization as a Key Issue of the Circular Economy to Promote Sustainability
  • Section 2: Applied Perspectives: Products, Contexts, Consumers, and Strategies
    • Chapter 8: The Circular Economy Solution to Ocean Sustainability
    • Chapter 9: Organic Food Production and Consumption Policies and Strategies
    • Chapter 10: Sustainability Report Evolution
    • Chapter 11: AgroForest Biomass and Circular Bioeconomy
    • Chapter 12: Circular Economy Principles and Their Influence on Attitudes to Consume Green Products in the Fashion Industry
    • Chapter 13: The Circular Economy of Plastics
    • Chapter 14: Repair Café Porto
    • Chapter 15: Circular Economy
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2506854.pdf

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2506854.epub

stat Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика