Таблица | Карточка | RUSMARC | |
Разрешенные действия: –
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
![]() ![]() ![]() |
||||
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Table of Contents
- List of Figures
- List of Tables
- Foreword
- Introduction
- Part One
- Extending Teacher Training into the Virtual Space
- Communities of Practice in Peer Assessment of Speaking with the EPSS (Electronic Performance Support System)
- Online Collaborative Writing
- The Role of Computer-Mediated Communication and its Impact on Learning Foreign Languages
- The Effect of Group Gender on a Teacher’s Choice of Guidance Strategies when Teaching English to Separate Groups of Boys and Girls in a Polish Primary School
- Informal Reading Assessment. Motivating L2 Learners to Read
- Part Two
- “I Don’t Want to Sound Like a Native Speaker of English!” and Other Opinions on L2 Pronunciation
- The Individual Differences Myth and How to Respond to It
- Exploring the Attitudes towards Word Clouds in Junior High Students with a Different Multiple Intelligence Type
- Blind Learners and Comprehension Tasks
- British English versus Polish Compassion
Статистика использования
|
Количество обращений: 1
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |