Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Strategies and tools for managing connected consumers / [edited by] Ree C. Ho. — 1 online resource. — (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services (AMCRMES) Book Series). — "Premier reference source". — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/2216943.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/2216943.epub>. — Текст: электронный
Период
|
Чтение
|
Печать
|
Копирование
|
Открытие
|
Итого
|
Год 2023
|
0
|
0
|
1
|
0
|
1
|
Год 2024
|
2
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Всего
|
2
|
0
|
1
|
0
|
3
|