Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Handbook of research on retailing techniques for optimal consumer engagement and experiences / [edited by] Fabio Musso, Elena Druica. — 1 online resource (xxiv, 571 pages). — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/2257540.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/2257540.epub>. — Текст: электронный
Период
|
Чтение
|
Печать
|
Копирование
|
Открытие
|
Итого
|
Год 2024
|
Квартал 2
|
Апрель
|
1
|
0
|
0
|
0
|
1
|
Май
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Июнь
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Квартал 3
|
Июль
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Всего
|
1
|
0
|
0
|
0
|
1
|