Детальная информация

Название: English language teaching now and how it could be
Авторы: Jordan Geoff; Long Mike.
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: English language — Study and teaching; Second language acquisition.; Language teaching theory & methods.; ELT: teaching theory & methods.; Applied linguistics for ELT.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1323251780

Разрешенные действия:

Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

This book argues that, to teach languages well, one needs to know how people learn them, and that current English Language teaching (ELT) practice largely ignores this vital question. It offers an up-to-date, accessible discussion of recent developments in knowledge about second and foreign language learning, as well as implications for language teaching. It then provides a critical analysis of the current ELT industry, arguing that its increasing commercialization has led to poor teaching, dull materials, inadequate second language teaching education, and testing procedures that are unfit for.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Dedication
  • Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgements
  • Introduction
  • Section 1
  • Chapter 1
  • Chapter 2
  • Chapter 3
  • Chapter 4
  • Chapter 5
  • Chapter 6
  • Section 2
  • Chapter 7
  • Chapter 8
  • Chapter 9
  • Chapter 10
  • Section 3
  • Chapter 11
  • Section 4
  • Chapter 12
  • Chapter 13
  • References

Статистика использования

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика