Details

Title: Использование компьютерных технологий при обучении иностранных студентов научному стилю речи // Актуальные вопросы международного сотрудничества в образовании: сборник научно-методических трудов
Creators: Гладких Ирина Артемьевна
Imprint: Санкт-Петербург: Изд-во Политехн. ун-та, 2017
Electronic publication: Санкт-Петербург, 2018
Collection: Общая коллекция
Subjects: научный стиль речи; технические профили обучения; этапы предвузовской подготовки; дистанционные курсы; scientific style of speech; technical profile; the stage of per-university training; distance learning course
LBC: 74.480.26я43
Document type: Article, report
File type: PDF
Language: Russian; English
Links: http://doi.org/10.18720/SPBPU/2/id17-18

Allowed Actions: Read You need Flash Player to read document

Group: Anonymous

Network: FL SPbPU Local Network

Annotation

Статья посвящена актуальной проблеме обучения иностранных студентов научному стилю речи при подготовке к обучению в технических вузах России. В статье представлен учебно-методический комплекс для обучения иностранных студентов технического профиля обучения на этапе предвузовской подготовки. Данный комплекс включает не только учебные пособия, но и компьютерную программу, а также дистанционные курсы поддерживающего обучения, созданные на базе обучающей платформы "Moodle".

The article is devoted to the actual problem of teaching scientific style of speech to foreign students during their preparation to learning in technical universities of Russia. The article presents educational-methodical complex for teaching foreign students of technical profile at the stage of per-university training. The given complex includes not only textbooks but also a computer program and distance learning courses supporting training made on the basis of educational platform "Moodle".

Document access rights

Network User group Action
-> FL SPbPU Local Network All Read Print
Internet FL readers Read Print
Internet Anonymous

Document usage statistics

stat Document access count: 3
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics