Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная статья обобщает сведения об использовании цифровых технологий в образовании, освещает трудности и перспективы его цифровой трансформации. Рассмотрены инструменты и категории, позволяющие преподавателям перейти от классно-урочной (традиционной) к интерактивно-персонализированной и ориентированной на результат системе обучения.
This article summarizes information about the use of digital technologies in education, highlights the difficulties and prospects of its digital transformation. The paper analyses the tools and categories that allow teachers to move from a classroom-based (traditional) to an interactive, personalized and result-oriented learning system are considered.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 3
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |