Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (0.6 Mb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
С каждым годом увеличивается спрос на 3D моделирование и графику. Появляются новые возможности использования и идеи реализации проектов. С помощью развивающихся виртуальных технологий можно моделировать всевозможные ситуации, которые находят применение в бизнесе и промышленности. Кроме того, в сфере образования, так же как и в сфере досуга применение 3D моделирования имеет огромный спрос. В данной статье анализируются возможности виртуального арт пространства на примере смоделированного 3D помещения по чертежам существующей аудитории учебного корпуса. В качестве инструментов использовались программа для создания 3D моделей Blender, а также Unity, меж платформенная среда для разработки компьютерных игр и проектов.
Every year the demand for 3D modeling and graphics increases. New possibilities of use and ideas for the realization of projects appear. With the help of developing virtual technologies it is possible to simulate all kinds of situations that find application in business and industry. In addition, in education, as well as in the field of leisure the use of 3D modeling is in great demand. This article analyzes the possibilities of virtual art space on the example of a simulated 3D room according to the drawings of the existing classroom of the educational building. As tools, a program for creating 3D models — Blender, as well as Unity — an inter-platform environment for developing computer games and projects were used.
Table of Contents
- 1
- 24SAEC_2022_Часть_2
- Step and repeat document 1 3
Usage statistics
Access count: 78
Last 30 days: 11 Detailed usage statistics |