Details

Title: Диверсификация обучающих действий учителя как основа вариативно-рефлексивной методики обучения иностранному языку // Шатиловские чтения. Научное методическое наследие и перспективы развития иноязычного образования: сборник научных трудов по материалам конференции
Creators: Ерёменко Виталия Олеговна
Organization: Пятигорский государственный университет
Imprint: Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2023
Electronic publication: 2024
Collection: Общая коллекция
Subjects: вариативно-рефлексивная методика; обучающие действия учителя; диверсификация; рефлексия; методическая импровизация; variable-reflexive methodology; teacher training actions; diversification; reflection; impromptu teaching
LBC: 74.268.1
Document type: Article, report
File type: PDF
Language: Russian
DOI: 10.18720/SPBPU/2/id23-668
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: RU\SPSTU\edoc\72365

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В статье рассматриваются некоторые аспекты реализации вариативно-рефлексивной методики обучения иностранному языку, в том числе диверсификация обучающих действий учителя как средство методической импровизации и осознанного выбора оптимального методического решения в конкретной педагогической ситуации.

The article discusses some aspects of the implementation of the variative-reflexive methodology of teaching a foreign language, including the diversification of the teacher’s training actions as a means of methodological improvisation and conscious choice of the most efficient methodological solution in a specific pedagogical situation.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics