Details

Title: К вопросу об использовании наследия школы Е. И. Пассова в педагогической практике студентов // Шатиловские чтения. Научное методическое наследие и перспективы развития иноязычного образования: сборник научных трудов по материалам конференции
Creators: Семенова Елена Владиленовна
Organization: Сибирский федеральный университет. Лесосибирский педагогический институт
Imprint: Санкт-Петербург: ПОЛИТЕХ-ПРЕСС, 2023
Electronic publication: 2024
Collection: Общая коллекция
Subjects: методическое наследие Пассова; индивидуализация обучения; методическая характеристика класса; Passov’s methodological heritage; individualization of education; methodological characteristics of the class
LBC: 74.268.1
Document type: Article, report
File type: PDF
Language: Russian
DOI: 10.18720/SPBPU/2/id23-690
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival
Record key: RU\SPSTU\edoc\72387

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Статья посвящена проблеме использования методического наследия Е. И. Пассова в педагогической практике студентов-будущих учителей иностранного языка. Описывается содержание Методической характеристики класса, ориентированной на индивидуализацию обучения. Представлен анализ опыта работы в данном направлении.

The article is devoted to the problem of using the methodological heritage of E. I. Passov in the pedagogical practice of students-future foreign language teachers. The content of the Methodological Characteristics of the Class, focused on the individualization of learning, is described. An analysis of work experience in this direction is presented.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 0
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics