Details

Title: Формирование ассортимента, анализ потребительских свойств женской одежды «Oodji» и оценка эффективности реализации текстильных товаров в торговом предприятии (по заказу ООО «Август»): бакалаврская работа: 38.03.07
Creators: Матвеева Екатерина Владимировна
Scientific adviser: Виноградова А. В.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: ассортимент; экспертиза качества; текстильные товары; женская одежда; торговое предприятие; quality expertise; textiles; trade enterprise; assortment; women's clothing
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.07
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1366
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\33028

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования при написании работы послужил магазин торгово-розничной сети Oodji. Предметом исследования стала сравнительная оценка качества швейных изделий платьево-блузочного ассортимента реализуемых в г. Санкт-Петербург.

The object of research when writing the work served as trade and retail store Oodji network. The subject of the study was the comparative evaluation of the quality of garments, blouses platevye assortment sold in St. Petersburg.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 164
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics