Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объем дипломного проекта 65 страниц, он содержит 8 рисунков, 22 таблицы, 5 графиков, 24 источника литературы. Целью данной работы является совершенствование ассортимента розничного предприятия. Объектом исследования дипломного проекта является магазин товаров для рукоделия «Клубок». Предмет исследования - ассортимент анализируемого предприятия. Дипломный проект состоит из введения, трех глав и заключения. Во введении обосновывается актуальность выбранной темы, формулируются цель и задачи исследования, указывается объект и предмет исследования. Первая глава посвящена исследованию теоретических вопросов, в ней раскрываются понятие ассортимента, его характеристики, а также сущность ассортиментной политики. Во второй главе проведен анализ результатов финансово-хозяйственной деятельности. Проводится анализ маркетинговой деятельности компании и ее ассортимента. В третьей главе проводится разработка мер по совершенствованию ассортимента магазина «Клубок» и рассчитываются затраты на их реализацию. Заключение содержит основные выводы по проделанной работе.
Volume 68 pages degree project, it contains 7 pictures, 22 tables, 5 graphs, 24 literature sources. The aim of this work is development of the assortment policy of the company. The object of study of the graduation project is a store of good for needlework.Subject of investigation is the assortment of the company. The degree project consists of an introduction, three chapters and a conclusion.In the introduction the urgency of the chosen theme, formulated the goal and objectives of the study, indicate the object and subject of study.The first chapter is devoted to the study of theoretical issues, it reveals the concept of range, its characteristics and essence of assortment policy. The second chapter analyzes the results of financial and economic activity. The analysis of marketing activity of the company and its product range. The third chapter examines the development of measures to improve the "Tangle" shop assortment and calculated the costs of their implementation. Conclusion contains the main conclusions of the work done.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 178
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |