Details

Title Разработка и организация рекламной кампании предприятия: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Шимановский Антон Михайлович
Scientific adviser Красноставская Н. В.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects реклама; рекламная кампания; планирование рекламы; туристская фирма; advertising; advertising company; planning advertising; tourist firm
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1525
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33596
Record create date 11/10/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Цель данной квалификационной работы - исследование рекламной деятельности туристской фирмы, разработка и организация рекламной кампании. Необходимо решить следующие задачи: определить цели, задачи, виды рекламы и рекламной деятельности в туризме; провести анализ финансово - хозяйственной деятельности и маркетинговой деятельности конкретной туристской фирмы; разработать мероприятия по совершенствованию рекламной деятельности туристской фирмы; оценить затраты и эффективность предложенной рекламной кампании. Объектом изучения является туристская фирма ООО «Беллиссимо». Предмет изучения - рекламная деятельность исследуемого предприятия. При проведении исследования были использованы следующие методы: графический; табличный; сравнительный и коэффициентный метод финансового анализа, SWOT- анализ, анкетирование. Выпускная квалификационная работа состоит из трех глав, содержит 20 таблиц, 12 рисунков, 10 приложений. Цель работы достигнута. Рекламная кампания разработана в соответствии с поставленными задачами, произведен расчет экономической и коммуникативной эффективности проекта. Обобщены результаты исследования, имеющие теоретическое и практическое значение.

The aim of this qualification paper is the study of promotional activities of tourist firms, the development and organization of advertising campaigns. It is necessary to solve following tasks: to identify goals, objectives, types of advertising and promotional activities in tourism; to analyse financial and economic activities and marketing activities tourism specific firms; develop measures to improve the promotional activities of tourist firms; to assess the costs and effectiveness of the proposed advertising campaign. The object of study is tourism firm Bellissimo, OOO. The subject of study - advertising activities of the researched company. During research following methods were used: graphical, tabular, comparative and coefficient method, financial analysis, SWOT analysis, questionnaire survey. Final qualifying work consists of three chapters, contains 20 tables, 12 figures, 11 annexes. The aim of the work achieved. The advertising campaign is designed in accordance with the tasks, the calculation of the economical and communicative efficiency of the project. Summarizes the results of the study have theoretical and practical value.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 235 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics