Details

Title: Рекламные и PR - технологии продвижения организации гостиничной индустрии (на примере Cinemа Hostel): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Осадчая Ада Олеговна
Scientific adviser: Тростинская Ирина Рафаиловна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: гостиничная индустрия; хостел-продвижение; реклама; hotel industry; hostel-promotion; advertising
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: http://doi.org/10.18720/SPBPU/2/v16-2001

Allowed Actions: Read Download (2.7 Mb) You need Flash Player to read document

Group: Anonymous

Network: FL SPbPU Local Network

Annotation

Данная работа посвящена рекламным и PR-технологиям в продвижении организаций гостиничной индустрии. Целью автора было выявить особенности рекламных и PR-технологий продвижения предприятий гостиничной индустрии и разработать рекомендации по совершенствованию продвижения Cinema Hostel.

This work is devoted to the advertising and PR- technologies in the promotion of the hospitality industry organizations . The aim of the author was to identify features of advertising and PR- technologies promote enterprises of the hotel industry , and to develop recommendations for improving the promotion of Cinema Hostel.

Document access rights

Network User group Action
-> FL SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet All Read Print Download

Document usage statistics

stat Document access count: 916
Last 30 days: 19
Detailed usage statistics