Details

Title Рекламные и PR - технологии продвижения организации гостиничной индустрии (на примере Cinemа Hostel): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Осадчая Ада Олеговна
Scientific adviser Тростинская Ирина Рафаиловна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects гостиничная индустрия ; хостел-продвижение ; реклама ; hotel industry ; hostel-promotion ; advertising
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2001
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35189
Record create date 12/21/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная работа посвящена рекламным и PR-технологиям в продвижении организаций гостиничной индустрии. Целью автора было выявить особенности рекламных и PR-технологий продвижения предприятий гостиничной индустрии и разработать рекомендации по совершенствованию продвижения Cinema Hostel.

This work is devoted to the advertising and PR- technologies in the promotion of the hospitality industry organizations . The aim of the author was to identify features of advertising and PR- technologies promote enterprises of the hotel industry , and to develop recommendations for improving the promotion of Cinema Hostel.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 987 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics