Details

Title: Спонсорство и благотворительность как инструменты формирования имиджа (на примере ОАО «Альфа-Банк»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Машкоев Илья Геннадьевич
Scientific adviser: Зверева Людмила Алексеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: имидж; спонсорство; благотворительность; image; sponsorship; charity
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: http://doi.org/10.18720/SPBPU/2/v16-2021
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)

Allowed Actions: Read Download (0.9 Mb) You need Flash Player to read document

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассмотрено формирование имиджа коммерческого банка с привлечением таких инструментов как спонсорство и благотворительность, рассмотрена значимость такой деятельности для организаций коммерческого сектора, описана спонсорская и благотворительная деятельность «Альфа-Банка», ее направленность и значение для имиджа. Внесены предложения по улучшению спонсорской и благотворительной деятельности «Альфа-Банка».

In work formation of image of commercial bank with attraction of such tools as sponsorship and charity is considered, the importance of such activity for the organizations of commercial sector is considered, also charity of "Alfa-Bank", its orientation and value for image is described sponsor's. Suggestions for improvement sponsor's and charity of "Alfa-Bank" are made.

Document access rights

Network User group Action
FL SPbPU Local Network All Read Print Download
-> Internet All Read Print Download

Document usage statistics

stat Document access count: 870
Last 30 days: 21
Detailed usage statistics