Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная выпускная квалификационная работа посвящена изучению социальной рекламы как способа решения общественных проблем. В работе рассмотрены: понятие, виды, функции социальной рекламы. Проведен сравнительный анализ коммерческой, политической и социальной рекламы. Выявлены ее главные задачи и функции. Исследована социальная реклама ГИБДД МВД России. Предложена структура ГИБДД. Указаны аспекты, в которых выявлены сильные и слабые стороны социальной рекламы ГИБДД, потенциальные возможности и имеющиеся угрозы. Проанализирован процесс восприятия социальной рекламы ГИБДД аудиторией. Рассмотрены возможные варианты повышения эффективности социальной рекламы ГИБДД. Намечены пути решения и развития социальной рекламы в области безопасности дорожного движения.
This final qualification work is devoted to the study of social advertising as a way of solving social problems. The paper discusses: concept, types, functions, social advertising. Comparative analysis of commercial, political and social advertising. Identified its main goals and functions. Studied social advertising GIBDD MVD of Russia. The structure of the traffic police. These aspects, which revealed the strengths and weaknesses of social advertising, traffic police, potential and existing threats. Analyzed the process of perception of social advertising traffic audience. The possible options for enhancing the effectiveness of social advertising of the traffic police. The ways of solution and development of social advertising in the field of road safety.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 2776
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |