Details

Title Разработка плана маркетинга магазина по продаже велосипедов: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Уланов Иван Сергеевич
Scientific adviser Гаранин Дмитрий Анатольевич
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects маркетинг; ценообразование; стимулирование сбыта; конкуренция; marketing; price formation; sales promotion; competition
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2267
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34425
Record create date 12/1/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В бакалаврской работе были рассмотрены методы составления плана маркетинга, проработки его разделов. Проведен анализ рынка и конкурентов. Произведен расчет технико-экономических показателей компании. На основе полученных результатов были приняты решения по использованию новых инструментов для продвижения продукта. Оценка экономической эффективности показала целесообразность проекта.

The bachelor paper the methods of drawing up a marketing plan, elaboration of its sections. Spend the market and competitor analysis. Financial results were studied store. Decisions were made on the basis of the results obtained by the use of new tools to promote the product. Cost-effectiveness analysis showed the feasibility of the project.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 688 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics