Details
Title | Внедрение системы маркетинга на предприятии: дипломный проект: 080507 |
---|---|
Creators | Енько Александр Владимирович |
Scientific adviser | Афанасьев Михаил Владимирович |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция |
Subjects | производство; система маркетинга; разработка; эффективность; production; marketing; system design; efficiency |
Document type | Specialist graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Specialist |
Speciality code (OKSO) | 080507 |
Speciality group (OKSO) | 080000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2387 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\34757 |
Record create date | 12/9/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Во введении обосновывается актуальность темы дипломного проекта, ставится цель и раскрываются основные задачи дипломного проектирования, обозначается объект и предмет исследования. В главе 1 анализируются организационная деятельность предприятия ОАО «Управление промышленных предприятий». Проведен анализ формирования финансовых ресурсов предприятия. В главе 2 освещены теоретические основы маркетинговой деятельности на предприятии. Глава 3 посвящена разработке и организации системы маркетинга на предприятии ОАО «УПП», дана оценка экономической эффективности мероприятий. В заключении делается вывод о том, в какой мере достигнуты цели дипломного задания.
The introduction substantiates the relevance of the theme of the graduation project, the goal is, and reveals the basic problem of graduate design, denoted the object and subject of study. Chapter 1 examines the organizational activity of the enterprise JSC "Management of industrial enterprises". The analysis of the formation of financial resources of the enterprise. Chapter 2 highlights the theoretical foundations of marketing activities in the enterprise. Chapter 3 is devoted to the development and organization of the marketing system at JSC "PPM", an assessment of the cost-effectiveness of measures. In conclusion, it is concluded that the extent to which the objectives of the graduation assignment.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 1502
Last 30 days: 0