Details

Title: Разработка стратегии продвижения бренда территории: дипломный проект: 080507
Creators: Матина Наталья Викторовна
Scientific adviser: Белостоцкая Анна Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Бренд; бренд территории; маркетинг территории; потенциал; потенциал развития региона; the brand; the brand area; marketing area; the potential; the potential development of the region
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2394
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34806

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе проводится характеристика Ленинградской области как бренда, даётся оценка потенциала развития и определяются приоритетные направления продвижения бренда Ленинградской области. Во второй главе раскрываются теоретические аспекты формирования бренда территории, анализируются инструменты и технологии, используемые при формировании бренда территории. В третьей главе изложены практические рекомендации по проведению маркетинговых мероприятий для продвижения бренда Ленинградской области и даётся оценка эффективности ожидаемых результатов по итогам проведения этих мероприятий.

In the first chapter held characteristic of the Leningrad Region as a brand , assesses the development potential and identifies priority areas for promoting the brand of the Leningrad region . In the second chapter reveals the theoretical aspects of the formation of the brand area , analyzed the tools and technologies used in the formation of brand territory. The third chapter provides practical guidance on carrying out marketing activities to promote the brand of the Leningrad region and assesses the effectiveness of the expected results on the results of these activities .

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 729
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics