Details

Title Разработка стратегии продвижения бренда территории: дипломный проект: 080507
Creators Матина Наталья Викторовна
Scientific adviser Белостоцкая Анна Александровна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects Бренд ; бренд территории ; маркетинг территории ; потенциал ; потенциал развития региона ; the brand ; the brand area ; marketing area ; the potential ; the potential development of the region
Document type Specialist graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Specialist
Speciality code (OKSO) 080507
Speciality group (OKSO) 080000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2394
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34806
Record create date 12/9/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В первой главе проводится характеристика Ленинградской области как бренда, даётся оценка потенциала развития и определяются приоритетные направления продвижения бренда Ленинградской области. Во второй главе раскрываются теоретические аспекты формирования бренда территории, анализируются инструменты и технологии, используемые при формировании бренда территории. В третьей главе изложены практические рекомендации по проведению маркетинговых мероприятий для продвижения бренда Ленинградской области и даётся оценка эффективности ожидаемых результатов по итогам проведения этих мероприятий.

In the first chapter held characteristic of the Leningrad Region as a brand , assesses the development potential and identifies priority areas for promoting the brand of the Leningrad region . In the second chapter reveals the theoretical aspects of the formation of the brand area , analyzed the tools and technologies used in the formation of brand territory. The third chapter provides practical guidance on carrying out marketing activities to promote the brand of the Leningrad region and assesses the effectiveness of the expected results on the results of these activities .

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 730 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics