Details

Title Управление системой лояльности на промышленном предприятии: дипломный проект: 080507
Creators Николаева Любовь Геннадьевна
Scientific adviser Белостоцкая Анна Александровна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects Лояльность ; программа лояльности ; рынок сложного холодильного оборудования ; портрет потребителя ; ключевой клиент ; loyalty ; loyalty program ; a market complex refrigeration equipment ; portrait of the consumer ; the key client
Document type Specialist graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Specialist
Speciality code (OKSO) 080507
Speciality group (OKSO) 080000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2398
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34820
Record create date 12/12/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В первой главе дана общая характеристика рынка сложного холодильного оборудования РФ и положения компании СЗСК на данном рынке, проанализирована организационного структура предприятия, рассмотрен портрет потребителей фирмы, а также существующих методов обеспечения клиентской лояльности. Вторая глава посвящена теоретических и методологическим основам использования программ лояльности на промышленном предприятии. Третья глава посвящена формированию и управлению системой лояльности на предприятии ООО СЗСК. Дана оценка текущего состояния лояльности ключевых клиентов, разработана программа лояльности клиентов, составлен бюджет реализации программы и оценена эффективность предложенных мероприятий.

The first chapter gives a general description of the complex market of refrigeration equipment and the Russian company SZSK position in this market , analyzed the organizational structure of the enterprise , is considered a portrait of the company customers as well as existing methods of ensuring customer loyalty . The second chapter is devoted to theoretical and methodological foundations of the use of loyalty programs in the industry. The third chapter is devoted to the formation and management of the loyalty system in the enterprise SZSK LLC . The estimation of the current state of the loyalty of key customers , developed customer loyalty program , the budget is made up of the program implementation and assess the effectiveness of the proposed measures .

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 1973 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics