Details

Title Повышение эффективности деятельности фирмы на основе управления сбытом продукции: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Довгопят Антон Валерьевич
Scientific adviser Василевский Сергей Леонидович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects коммерция ; сбыт ; совершенствование ; анализ ; маркетинг ; commerce ; banking ; improvement ; analysis ; marketing
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2433
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34511
Record create date 12/2/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В первой главе представлена краткая характеристика исследуемого объекта: представлена организационная структура предприятия в целом, а также отдельно исследуемого подразделения. Так же произведен анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия. Во второй главе описываются теоретические основы сбыта продукции: сущность управления сбытом, способы его осуществления, а также пути его улучшения. В третьей главе описаны основные проблемы рассматриваемого объекта исследования, обозначены основные источники доходов. Так же разработаны предложения по совершенствованию сбытовой деятельности организации, и приведен расчёт экономической эффективности разработанных предложений.

The first chapter provides a brief description of the object under study : The organizational structure of the enterprise as a whole, as well as a separate unit under study . Just made an analysis of financial and economic activity of the enterprise . In the second chapter describes the theoretical bases of commercial activity : the nature of business , the methods of its implementation , as well as ways of its improvement. The third chapter describes the basic problem of the object of research , identified the main sources of income . Also developed proposals for improving the commercial activities of the organization , and given the calculation of the cost-effectiveness of the proposals developed .

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 691 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics