Details

Title Совершенствование управления брендингом на предприятии: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Петрунина Анастасия Андреевна
Scientific adviser Барсков В. В.
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects брендинг ; имидж ; управление брендингом ; управление имиджем ; вебинары ; branding ; image management ; webinars
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2438
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34533
Record create date 12/2/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В первой главе описывается основная деятельность, анализируется имидж предприятия. Выявлены проблемы, сформулированы цели и задачи дальнейшего исследования. Во второй главе раскрываются основные теоретические аспекты брендинга и имиджа организации с использованием современных программных средств, сформулированы основные пути решения поставленных задач. Третья глава посвящена внедрению вебинаров на предприятии. Разработан план-график внедрения данных мероприятий. Рассчитана экономическая эффективность от внедрения предлагаемых мероприятий.

The first chapter describes the basic operations, analyzed the company's image. The problems, formulate goals and objectives for further research. In the second chapter reveals the main theoretical aspects of the branding and image of the organization with the use of modern software, sets out the basic ways of solving tasks. The third chapter is devoted to the introduction of webinars for the enterprise. A schedule for implementation of these activities. Economic efficiency of the implementation of the proposed activities.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 466 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics