Details

Title Повышение эффективности коммерческой деятельности в организации: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators Шеметов Олег Сергеевич
Scientific adviser Василевский Сергей Леонидович
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects коммерция; эффективность; маркетинг; сайт; продажи; commerce; efficiency; marketing; website; sale
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 38.03.02
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2442
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\34548
Record create date 12/5/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В первом разделе описывается анализ деятельности организации, выявлены слабые, сильные стороны. Проведен сравнительный анализ конкурентов. Выявлены проблемы, сформулированы цели и задачи дальнейшего исследования. Во втором разделе раскрываются теоретические основы повышения эффективности коммерческой деятельности. Третий раздел посвящен разработке мероприятия по повышению эффективности коммерческой деятельности путем создания сайта для увеличения продаж. Разработан план внедрения данного мероприятия. Рассчитана экономическая эффективность от внедрения предлагаемых мероприятий.

The work consists of an introduction, three chapters, conclusion. The first section describes the analysis of the organization, identified weaknesses, strengths. A comparative analysis of competitors. The problems, formulate goals and objectives for further research. The second section reveals the theoretical basis for improving the efficiency of commercial activities. The third section is devoted to the development of measures to improve efficiency of businesses by creating a website to increase sales. A plan for the implementation of the event. Economic efficiency of the implementation of the proposed activities.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 555 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics