Details

Title Совершенствование управления потребительской лояльностью предприятия: магистерская диссертация: 38.04.06
Creators Межецкая Александра Валерьевна
Scientific adviser Капустина Ирина Васильевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects потребительская лояльность ; фитнес-индустрия ; методы совершенствования ; consumer loyalty ; fitness industry ; methods of improving
LBC 65.206я031 ; 65.497.5я031
Document type Master graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Master
Speciality code (FGOS) 38.04.06
Speciality group (FGOS) 380000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2551
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35282
Record create date 12/23/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Цель работы заключается в разработке эффективных мер по совершенствованию управления потребительской лояльностью на предприятии сферы услуг. Объектом исследования выступает система управления потребительской лояльностью в спортивном клубе «Prestige Fitness». В работе исследованы теоретические аспекты вопроса управления потребительской лояльностью, проанализирован рынок фитнес-индустрии и анализ конкурентов. Произведена оценка системы управления потребительской лояльностью и даны рекомендации по ее совершенствованию.

The purpose of final qualification work is the development of effective methods to improve the management of the consumer loyalty. The object of research is the system of management of the consumer loyalty in the sport club «Prestige Fitness». In final qualification work there are investigated theoretical questions of management of the consumer loyalty. Author had analyzed the market of fitness industry, main competitors of company, the system of management of the consumer loyalty and gave recommendations how to improve the system of management of the consumer loyalty.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 229 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics