Details

Title Рекламное обеспечение продвижения Санкт-Петербургского политехнического университета Петра Великого на рынок образовательных услуг стран Латинской Америки: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Киор Анжелика Ильясовна
Scientific adviser Фирсанова Ольга Владимировна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects образование ; Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; продвижение ; рынок образовательных услуг ; Латинская Америка ; education ; Peter the Great St. Petersburg Polytechnic University ; promotion ; the market of educational services ; Latin America
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2940
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35711
Record create date 1/18/2017

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Разработка рекламного обеспечения продвижения Санкт-Петербургского политехнического университета Петра Великого на рынок образовательных услуг стран Латинской Америки. Произведён SWOT анализ деятельности СПбПУ на рынке образовательных услуг указанного региона, выбрана стратегия комплекса рекламного обеспечения и средств коммуникации проекта «Дружим континентами». Оценена эффективность проводимых рекламных мероприятий, а также намечены пути дальнейшего продвижения СПбПУ.

Advertising support for promotion Peter the Great St.Petersburg Polytechnic University to the market of Latin America's educational services. Manufactured SWOT analysis of SPbPU in the educational market of that region, have been chosen strategy of the complex advertising maintenance and communication of the project to "make friends continents." We evaluated the effectiveness of promotional activities, as well as ways to further promote SPbPU.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 416 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics