Details

Title: Разработка мероприятий по корректировке стратегии развития предприятия на примере металлургического завода: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Гагарина Екатерина Юрьевна
Scientific adviser: Карлюков Л. Ю.
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: машиностроение; стратегия развития; стратегическое развитие; металлургия; engineering; development strategy; strategic development; metallurgy
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-3077
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35257

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования является ЗАО «ИТЗ», предприятие, входящее в состав ОАО «Северсталь» - одна из крупнейших в России промышленных холдингов в области металлургии и тяжелого машиностроения. Цель работы: исследование направлений стратегического развития объекта работы.В первой главе исследованы теоретические основы стратегического управления. Во второй главе проанализирована существующая деятельность предприятия на рынке, выполнена его организационная и финансово-экономическая характеристика. В третьей главе оценены перспективы развития предприятия на рынке и сформулированы рекомендации.

The object of this study is ZAO "ITZ", the company, part of the JSC "Severstal" - one of Russia's largest industrial holdings in the field of metallurgy and heavy engineering. Objective: To study the strategic directions of development of the work object. In the first chapter of the theoretical bases of strategic management. The second chapter analyzes the current activities of the company on the market, made its organizational, financial and economic characteristics. In the third chapter we evaluated the prospects of development of the enterprise in the market and makes recommendations.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 1958
Last 30 days: 1
Detailed usage statistics