Details

Title: Анализ конкурентоспособности компании Сoca-Сola на глобальном рынке: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Богданова Анастасия Кирилловна
Scientific adviser: Кальченко Ольга Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Инженерно-строительный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: конкуренция; конкурентоспособность; международная компания; методы оценки конкурентоспособности; анализ внутренней и внешней среды компании; swot-анализ; competiton; competitiveness; international company; estimation methods of competitiveness; analysis of internal and external environment of company; swot-analysis
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-3139
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35776

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассмотрен анализ конкурентоспособности компании «Coca-Cola» на глобальном рынке. Приведены основные параметры деятельности компании «Coca-Cola» на международном и российском рынке. Приведены разведочные маркетинговые исследования, положенные в основу анализа конкурентоспособности компании на глобальном рынке. Изложены факторы определения конкурентоспособности и методы оценки конкурентоспособности предприятия. Произведен анализ конкурентоспособности компании «Coca-Cola» методом оценки внутренней и внешней среды компании, а также методом SWOT-анализа.

In the diploma work the analysis of the competitiveness of the company "Coca-Cola" on the global market. Given the basic parameters of activity of the company "Coca-Cola" on the international and Russian market. Given the exploratory marketing research, forming the basis of the analysis of the company's competitiveness in the global market. Set out factors determining competitiveness and methods of evaluation of competitiveness of the enterprise. The analysis of the competitiveness of the company "Coca-Cola" conducted by a method of assessing the internal and external environment of company and the method of SWOT-analysis.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 202
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics