Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В работе рассмотрена проблема формирования рекламной стратегии при выходе на международный рынок. В работе рассмотрены основные стратегии выхода на рынки и выявлены их особенности. Также описаны основные каналы рекламной коммуникации компании при выходе на международный рынок. В работе определяются критерии оценки эффективности рекламной стратегии. Даны рекомендации по развитию рекламной деятельности компании.
The master thesis is devoted to the issue of formation of advertising strategy entering the international market. The master thesis discusses basic strategies to market and identified their features. Also it describes the main channels of advertising communication company entering the international market. The work establishes the criteria for evaluating the effectiveness of advertising strategy. Recommendations for the development of promotional activities of the company are created.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 488
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |