Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
The object of research is viral advertising. In the article the com-ponents of the viral advertisement are described in detail, the technologies for creating and launching the viral video are described. Separately, the level of consumer confidence in advertising is analyzed, as well as the influ-ence on consumer confidence. During the analysis, types of advertising are identified, credibility to which is growing and advertising, the credibility of which is declining. We consider the online format of advertising and the attitude of consumers towards it.
Данная магистерская работа посвящена исследованию вирусной рекламы как инструмента повышения доверия у потребителя. Объектом исследования является вирусная реклама. В работе подробно рассматриваются составляющие вирусной рекламы, описываются технологии создания и запуска вирусного видео. Отдельно анализируется уровень доверия потребителей к рекламе, а также, влияние на доверие потребителей. При проведении анализа выявляются виды рекламы доверие к которым растет и реклама, доверие к которой снижается. Рассматривается онлайн-формат рекламы и отношение к нему потребителей. В результате работы были выявлено, что вирусная реклама способствует повышению доверия у потребителей.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 133
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |