Details

Title: Разработка коммуникационной кампании (на примере РОО «ТОВАРИЩЕСТВО «СВОБОДНАЯ КУЛЬТУРА»): выпускная квалификационная работа бакалавра: 42.03.01 - Реклама и связи с общественностью ; 42.03.01_04 - Реклама в международном сотрудничестве
Creators: Жеглов Антон Дмитриевич
Scientific adviser: Васильева Ольга Олеговна
Other creators: Кобичева Александра Максимовна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: арт-центр; креативно-культурное пространство; кластер; коммуникационная кампания; реклама; PR; каналы коммуникации; art-center; creative and cultural space; cluster; communications campaign; advertising; communication channels
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-2189
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\1795

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В выпускной квалификационной работе рассматриваются теоретические аспекты разработки коммуникационной кампании, зарубежный и отечественный опыт коммуникационной кампании организаций, понятие «арт-центр», коммуникационная стратегия креативных пространств. Рассмотрена конку-рентная среда арт-центра «Пушкинская-10» и дана его всесторонняя характеристика. Описывается разработанная для петербургского арт-центра коммуникационная кампания и дается прогноз ее эффективности.

In the graduation work theoretical aspects of the development of a communica-tion campaign, foreign and domestic experience of a communication campaign of or-ganizations, the concept of an “art center”, and a communication strategy of creative spaces are considered. Considered the competitive environment of the art center "Pushkinskaya-10" and given its comprehensive characteristics. A communication campaign developed for the St. Petersburg art center is described and a forecast of its effectiveness is given.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 65
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics