Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию вопросов организации спонсорских отношений и совершенствованию имиджа в качестве направления деятельности PR-отдела ООО «МАНОР». В первом разделе изучаются теоретические основы спонсорства. Во втором разделе дипломной работы дан подробный анализ ООО «МАНОР», рассматриваются основные проблемы и возможности компании, также приведен анализ ближайших конкурентов. Разработан план для продвижения имиджа Оранжереи Таврического сада посредством создания совместного спонсорского мероприятия с французской сетью DIY «Leroy Merlin».
This thesis work is devoted to the study of the organization of sponsorship and the improvement of the image as a direction of the PR-department activity of MANOR LLC. The first section examines the theoretical foundations of sponsorship. In the second section of the thesis, a detailed analysis of MANOR LLC is given, the main problems and opportunities of the company are considered, and the analysis of the closest competitors is also given. A plan was developed to promote the image of the Tauride Garden Orangery through the creation of a joint sponsoring with the French DIY network Leroy Merlin.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 39
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |