Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В данной работе были рассмотрены теоретические аспекты формирования имиджа, факторы и специфика формирования имиджа малого предприятия в интернет-среде. Также была проанализирована деятельность предприятия и ее конкурентов. В работе определена одна из проблем компании – отсутствие сформированного положительного имиджа в сети интернет. В рамках исследования были разработаны рекомендации по формированию позитивного имиджа кофейни «Coffee Jim» в сети Интернет, нацеленная на решение данной проблемы. Рассчитана оценка эффективности рекомендованных и проведенных конкурсов.
In this paper, the theoretical aspects of image formation, factors and specifics of the formation of the image of a small enterprise in the Internet environment were considered. The activity of the enterprise and its competitors was also analyzed. The paper identifies one of the problems of the company – the lack of a positive image in the Internet. As part of the study, recommendations were developed for the formation of a positive image of the coffee shop "Coffee Jim" on the Internet, aimed at solving this problem. Calculated assessment of the effectiveness of recommended and conducted competitions.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 67
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |