Details

Title: Исследование методов интернет-предпринимательства в Китае: выпускная квалификационная работа магистра: 38.04.02 - Менеджмент ; 38.04.02_26 - Маркетинг
Creators: Чжао Цзяньчунь
Scientific adviser: Ефимов Алексей Михайлович
Other creators: Климин Анастасий Игоревич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Интернет; маркетинг; КНР; предпринимательство
LBC: 65.290с51-32(5Кит)я031
Document type: Master graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Master
Speciality code (FGOS): 38.04.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Рецензия; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4070
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\2220

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования в магистерской диссертации Интернет-предпринимательство в Китае. Предметом исследования исследование методов интернет предпринимательства в Китае. В работе исследована история и особенности китайского интернет-предпринимательства, Провести анализ рынка интернет предпринимательства в Китае. Определить перспективы развития интернет предпринимательства в Китае. Результаты исследования могут быть использованы в деятельности интернет-компаний, осуществляющих свою деятельность в КНР.

The object of study in the master's thesis is Internet entrepreneurship in China. The subject of the study is the study of Internet entrepreneurship methods in China. The paper explored the history and characteristics of Chinese Internet entrepreneurship, to conduct an analysis of the Internet entrepreneurship market in China. To determine the prospects for the development of Internet entrepreneurship in China. The results of the study can be used in the activities of Internet companies operating in China.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Table of Contents

  • УТВЕРЖДАЮ
  • ЗАДАНИЕ
  • ВВЕДЕНИЕ
  • 1.ИНТЕРНЕТ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО
  • 3.АНАЛИЗ РЫНКА ИНТЕРНЕТ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА В КИТАЕ
    • 4.1. Текущее состояние интернет предпринимательств
  • ЗАКЛЮЧЕНИЕ
  • СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННЫХ ИСТОЧНИКОВ

Usage statistics

stat Access count: 32
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics