Details

Title: Планирование маркетинговой деятельности в организации: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.02 - Менеджмент ; 38.03.02_15 - Международный менеджмент
Creators: Шайдакова Полина Владимировна
Scientific adviser: Цеханович Андрей Алексеевич
Other creators: Меркулов Виктор Игоревич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинг; планирование; медицина; маркетинговая деятельность; планирование маркетинговой деятельности; marketing; planning; medicine; marketing activities; planning marketing activities
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4310
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\3673

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Объектом исследования выступает компания MEDICAL ON GROUP. Предметом исследования является планирование маркетинговой деятельности в организации. Цель выпускной квалифицированной работы – провести анализ маркетинговой деятельности MEDICAL ON GROUP и разработать мероприятия по совершенствованию планирования маркетинговой деятельности. Разработка мероприятий по совершенствованию маркетинговой деятельности на примере MEDICAL ON GROUP раскрывается через решение следующих задач: - изучить основы маркетинговой деятельности - изучить структуру рассматриваемой организации - провести анализ маркетинговой деятельности рассматриваемой организации - выявить основные направления совершенствования маркетинговой деятельности рассматриваемой организации - дать оценку эффективности рекомендаций по совершенствованию. Структура выпускной квалифицированной работы: данная работа состоит из введения, трех глав, объединяющих одиннадцать параграфов, заключения, списка использованных источников и трех приложений.

The object of the research is the company MEDICAL ON GROUP. The subject of research is the planning of marketing activities. The purpose of the graduation work is to analyze the marketing activities of the MEDICAL ON GROUP and to develop measures to improve the planning of marketing activities. Development of measures to improve marketing activities on the example of MEDICAL ON GROUP is revealed through the solution of the following tasks: - learn the basics of marketing activities - to study the structure of the organization in question - to analyze the marketing activities of the organization in question - identify the main directions of improvement of marketing activities of the organization in question - to assess the effectiveness of recommendations for improvement The structure of the graduation of qualified work: this work consists of an introduction, three chapters, combining eleven paragraphs, conclusion, list of references and three appendices.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 110
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics