Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является организация ООО «H&M» в условиях современного рынка. Предметом исследования выступает конкурентоспособность организации в условиях современного рынка. Целью исследования является разработка путей повышения конкурентоспособности организации в условиях современного рынка (на примере ООО «H&M»). Изучены сущность и значение конкурентоспособности организации. Определены факторы конкурентоспособности компании. Изучены методы оценки конкурентоспособности компании. Проведен анализ рынка одежды. Дана характеристика деятельности ООО «Н&M». Проведен анализ финансово-экономических показателей компании. Проведен анализ конкурентоспособности ООО «H&M». Предложены мероприятия по повышению конкурентоспособности. Рассчитана экономическая эффективность предложенных мероприятий.
The object of the study is the competitiveness of the organization «H&M» in the modern market. The subject of the study are the tools to improve the competitive-ness of the organization in the modern market. The aim of the study is to develop ways to improve the competi-tiveness of the organization in the modern market (for example, LLC «H&M»). The essence and value of competitiveness of the organization are studied. Factors of competitiveness of the company are defined. The methods of assessing the competitiveness of the company are studied. The analysis of the clothing market. The characteristic of activity of LLC N&M is given. The analysis of financial and economic indicators of the company. The analysis of competitiveness of LLC H&M is carried out. Measures to improve competitiveness are proposed. The economic efficiency of the proposed measures is calculated.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 113
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |