Details

Title: Разработка информационной поддержки стратегии цифрового маркетинга футбольного клуба: выпускная квалификационная работа бакалавра: 38.03.05 - Бизнес-информатика ; 38.03.05_01 - Архитектура предприятия
Creators: Солдатов Андрей Юрьевич
Scientific adviser: Широкова Светлана Владимировна
Other creators: Багаева Ирина Владимировна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2019
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: информационная поддержка; стратегия; футбольный клуб; цифровой маркетинг; information support; strategy; football club; digital marketing
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.05
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2019/vr/vr19-4708
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\4742

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В представленной магистерской диссертации в качестве объекта исследования рассмотрен цифровой маркетинг. Целью работы является разработка информационной поддержки стратегии цифрового маркетинга на примере продвижения футбольного клуба «Аэронавигации Северо-Запада». Проведен теоретический анализ цифрового маркетинга как современного тренда, обоснована необходимость информационной поддержки стратегии в цифровом маркетинге. Проведены тестирование, сравнительный анализ и выбран вариант модели цифрового маркетинга для продвижения футбольного клуба "Аэронавигации Северо-Запада". Проанализирована внутренняя и внешняя среда футбольного клуба "Аэронавигации Северо-Запада" и осуществлено технико-экономическое обоснование разработанной системы информационной поддержки.

In the presented master's thesis, digital marketing is considered as an object of study. The aim of the work is to develop informational support for the digital marketing strategy on the example of promoting the North-West Air Navigation football club. A theoretical analysis of digital marketing as a modern trend is carried out, the need for informational support of the strategy in digital marketing is substantiated. Testing, comparative analysis and the option of a digital marketing model for the promotion of the football club "Air Navigation of the North-West". The internal and external environment of the football club "Air Navigation of the North-West" is analyzed and a feasibility study of the developed information support system is carried out.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 82
Last 30 days: 3
Detailed usage statistics