Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является цветочный интернет-магазин с коммерческим названием «Цветочная Лав-Лавка». Целью выпускной квалификационной работы является разработка концепции модернизации цветочного интернет-магазина с использованием методологии дизайн-мышление. В работе дана характеристика предприятия и проанализирована его деятельность. Приведена нормативно-правовая основа электронной коммерции. Описана отрасль продажи цветочной продукции. Обоснована необходимость модернизации интернет-магазина. Описана методология решения задач дизайн-мышление. Проведен аудит интернет-магазина и выявлены проблемные места. Описаны выявленные проблем существующей реализации интернет-магазина. Сформулированы идеи модернизации интернет-магазина. Приведены прототипы и рекомендации для идей модернизации.
The object of research is a flower online store with a commercial name «Cvetochnaya Lav-Lavka». The goal of the final qualification work is development of a concept for modernizing a flower online store using the design-thinking methodology. In this work characteristic of the store is described and its activity is analyzed. The regulatory framework for e-commerce is provided. Flower industry is described. The necessity of modernizing the online store is justified. An online store audit was conducted and problem areas were identified. The identified problems of the existing implementation of the online store are described. The ideas of modernizing the online store are formulated. Prototypes and recommendations for modernization ideas are provided.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 12
Last 30 days: 1 Detailed usage statistics |