Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования выступает маркетинг международной компании The Procter & Gamble Company. Предметом являются цифровые информационные технологии маркетинга. Целью выпускной квалифицированной работы является методика разработки цифровых информационных технологий в сфере маркетинге. В работе рассмотрены существующие цифровые технологии маркетинга и их влияние на маркетинговую деятельность компании, также, проведена характеристика цифровых технологий в компании The Procter & Gamble Company. В работе предложена методика разработки цифровой технологии искусственного интеллекта на основе нейронной сети в маркетинге международной компании The Procter & Gamble Company.
The object of research is the marketing of the international company The Procter & Gamble Company. The subject is digital marketing information technology. The aim of the graduate qualified work is the methodology for the development of digital information technologies in the field of marketing. The paper discusses the existing digital marketing technologies and their impact on the marketing activities of the company, as well as characterizes digital technologies at The Procter & Gamble Company. The paper proposes a methodology for developing a digital artificial intelligence technology based on a neural network in the marketing of The Procter & Gamble Company.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 95
Last 30 days: 3 Detailed usage statistics |