Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Объектом исследования является ООО «Ф-Лайн Софтвер». Целью данной выпускной квалификационной работы является анализ построения и продвижения бренда компании ООО «Ф-Лайн Софтвер» и формирование на основе анализа обобщенного подхода по построению и продвижению бренда IT-компании. На основе анализа рынка программного обеспечения и рынка аутсорсинговых услуг были выявлены основные особенности IT-рынка, в частности рынка аутсорсинговых услуг по разработке программного обеспечения. Выделены основные особенности в брендинге и при продвижении бренда IT-компании. Разработаны решения по визуальной составляющей бренда сервисной IT-компании. Разработан план мероприятий по продвижению бренда сервисной IT-компании. Сформирован обобщенный подход к построению и продвижению бренда IT-компании. Рассчитана эффективность проведения брендинга в IT-сфере. Применение сформированного подхода к построению и продвижению бренда IT-компании приведет к росту конкурентного преимущества IT-компании, лидирующим позициям в отрасли и максимизации прибыли.
The object of study is LLC «F-Line Software». The aim of this graduate qualification work of master is analysis of building and promoting the brand of LLC «F-Line Software» and forming on the basis of this analysis of a generalized approach to building and promoting a brand of IT-company. Based on the analysis of software market and outsourcing services market, the main features of IT-market were identified, in particular features of outsourcing services market for software development. The main features in branding and in promotion of IT-company brand have been identified. Solutions for visual components of the brand of the service IT-company have been developed. The plan of events to promote the brand of the service IT-company was developed. The generalized approach to building and promoting a brand of IT-company has been formed. The effectiveness of branding in IT-sphere has been calculated. Using the formed approach to building and promoting a brand of IT-company will lead to an increase in the competitive advantage of IT-company, leading positions in the industry and maximization of profits.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 43
Last 30 days: 2 Detailed usage statistics |