Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Данная работа посвящена исследованию особенностей социальной рекламы и рассмотрению её с точки зрения инструмента продвижения некоммерческих организаций. Даны общие понятия и классификация видов социальной рекламы. Проведен конкурентный анализ рынка некоммерческих организаций. Разработана социальная рекламная кампания для . продвижения программы благотворительной общественной организации «Мята».
This work is devoted to the research of the social advertising characteristics and its consideration from the viewpoint of the promoting instrument of the non-profit-making organization. The general concepts and classification of the social advertising have been stated. A competitive analysis of the market of non-profit organizations has been undertaken. A social advertising campaign has been developed to promote the program of the not-for-profit social organization “Mint”.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 44
Last 30 days: 4 Detailed usage statistics |