Details

Title: Обоснование целесообразности информационной поддержки маркетинговой деятельности консалтинговой компании: выпускная квалификационная работа бакалавра: направление 38.03.02 «Менеджмент» ; образовательная программа 38.03.02_08 «Маркетинг»
Creators: Мышкин Владислав Олегович
Scientific adviser: Ростова Ольга Владимировна
Other creators: Соколицына Наталья Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2020
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: маркетинговая информационная система; CRM-система; MRM-Система; маркетинг; консалтинг; сравнительный анализ; бизнес-процесс; цифровизация; аудит; воронка продаж; marketing information system; CRM system; MRM system; marketing; consulting; comparative analysis; business process; digitalization; audit; sales funnel
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
Links: Отзыв руководителя; Отчет о проверке на объем и корректность внешних заимствований
DOI: 10.18720/SPBPU/3/2020/vr/vr20-2420
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: ru\spstu\vkr\10879

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В данной работе были изучены особенности маркетинговых информационных систем. Исследованы возможности CRM-систем, и проведено сравнение лучших программных продуктов на рынке. Выявлены маркетинговые проблемы консалтинговой компании, и разработан план внедрения CRM-системы в деятельность фирмы. Произведена экономическая оценка эффективности внедрения системы.

In this paper, the features of marketing information systems were studied. The capabilities of CRM systems were investigated, and the best software products on the market were compared. The marketing problems of a consulting company were identified, and a plan for implementation a CRM system in the company’s activities was developed. An economic evaluation of the effectiveness of the implementation of the system was carried out.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 23
Last 30 days: 2
Detailed usage statistics